Platform over transport, opslag, interne en externe logistiek
Salesupply breidt netwerk uit met twee fulfillment centers in Scandinavië

Salesupply breidt netwerk uit met twee fulfillment centers in Scandinavië

Aanzienlijke kostenverlaging last mile delivery in Scandinavië  

Salesupply heeft haar wereldwijde e-commerce fulfilment netwerk verder uitgebreid met 2 fulfillment centers in Scandinavië. Met de toevoeging van de strategisch gelegen warehouses in Zweden en Denemarken, biedt Salesupply webwinkeliers een kostenbesparend alternatief voor dure, internationale last mile deliveries, zelfs bij lage ordervolumes.    

Bespaar op lokale bezorging in Scandinavië  

De winstgevendheid binnen ecommerce staat onder druk, waardoor kostenbesparingen steeds belangrijker worden. Zeker op internationale leveringen naar Scandinavië is er nog veel ruimte om te besparen. Bij lokale opslag kunnen winkels al vanaf vrij lage bestelvolumes van 300-400 per maand tot wel €5 per pakket besparen op de last mile delivery.     

Lokale fulfillment & lokale voorkeuren  

De nieuw aangesloten e-commerce fulfillment centers in Denemarken en Zweden stellen internationale webwinkels in staat om te opèreren als een lokale speler. De warehouses hebben contracten met de populaire lokale bezorgdiensten die lokale bezorgtijden, -tarieven en -voorkeuren mogelijk maken. Een voorbeeld van lokale voorkeuren in Scandinavië is het belang van afhaalpunten. Met de nieuwe warehouses sluit Salesupply zijn fulfillmentklanten in Scandinavië automatisch aan op het populaire, uitgebreide PUDO-netwerk.    

E-fulfillment platform lost multi-warehouse complexiteit op  

Salesupply biedt haar klanten een netwerk van meer dan 25 ecommerce fulfilment centers, strategisch gevestigd in Europa, Noord-Amerika en Azië. Zo kunnen webwinkels kiezen voor een multi-warehouse set-up om hun klanten over de hele wereld optimaal te bedienen met lokale tarieven en snelle levering. Dit is hoe ons eFulfilment platform de complexiteit uit een multi-warehouse strategie haalt:  

·                    Slechts één WMS-verbinding nodig  
·                    De warehouses hebben één manier van werken  
·                    Klanten hebben een volledig overzicht via het geïntegreerde dashboard  
·                    Ze hebben één vast contactpersoon voor alle magazijnen  

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.