Platform over transport, opslag, interne en externe logistiek
Consafe Logistics onthult nieuw bedrijfslogo na 21 jaar

Consafe Logistics onthult nieuw bedrijfslogo na 21 jaar

Consafe Logistics, een toonaangevende Europese leverancier van oplossingen voor magazijnbeheer, heeft zijn bedrijfslogo vernieuwd, de eerste vernieuwing in meer dan twee decennia. Deze verandering symboliseert de evolutie van het bedrijf en zijn toewijding om voorop te blijven lopen in supply chain-technologie.

“Ons oude logo is een belangrijk onderdeel geweest van het erfgoed van Consafe Logistics en heeft bijgedragen aan het sterke fundament dat we vandaag hebben. Maar onze klanten, markten en producten veranderen voortdurend. Het was tijd om ons aan te passen aan de wereld van nu,” zegt Hélène Rönnmark, Chief Marketing Officer bij Consafe Logistics. “Het nieuwe logo vertegenwoordigt onze unieke identiteit in 2024 en is ontworpen om de komende 20 jaar mee te gaan. Het weerspiegelt onze toewijding om zowel vandaag als in de toekomst superieure klantwaarde te leveren.”

Het Creatieve Proces

“Het herontwerpen van een logo dat al meer dan 20 jaar deel uitmaakt van ons DNA is een complexe taak. Het oude logo is diep geworteld in de geschiedenis van ons bedrijf. Natuurlijk heeft het emotionele waarde voor onze collega’s en herkenning bij onze klanten. We wilden een nieuwe versie creëren die het erfgoed respecteert en tegelijkertijd onze vooruitstrevende aanpak weerspiegelt,” legt Téo Pavlidis uit, de ontwerper van het logotype.

“Wij organiseerden workshops met verschillende belanghebbenden om een breed scala aan perspectieven te verzamelen en de unieke elementen van onze bedrijfsidentiteit te definiëren. Het nieuwe logo bevat deze elementen: het C en L monogram staat voor partnerschap, de blauwe kleur symboliseert expertise en de vorm van het kader verwijst naar een applicatie, wat onze productgerichtheid en technologische focus benadrukt. De ‘A’ in het logo staat voor Astro, onze moderne supply chain software, topkwaliteit en thought leadership,” deelt Téo Pavlidis.

Een Nieuw Hoofdstuk

“Ons logo is vernieuwd, maar onze kernwaarden, verantwoordelijkheidsgevoel en toewijding aan onze klanten blijven ongewijzigd. We zijn enthousiast over dit nieuwe hoofdstuk en hopen dat onze bestaande klanten onze evolutie zullen herkennen – niet alleen in onze software, maar ook in ons merk. Voor nieuwe markten zal dit moderne logo ons helpen op te vallen als een toonaangevende leverancier van supply chain- technologie, klaar om in te spelen op de steeds veranderende behoeften van de magazijnsector,” aldus Hélène Rönnmark.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kunnen we je helpen met zoeken?